donderdag 31 oktober 2013

Twee mijlpalen

Vandaag ben ik definitief in het diepe gesprongen: het huurcontract is getekend! De afspraken met huurders, timmermannen en groothandels waren allemaal 'op voorwaarde dat...'. Tot vandaag kon ik alles nog terugdraaien. Nee hoor, niks terugdraaien. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Nou vannacht, eventjes. Een paar haren dan.

Paula staat al vroeg voor de deur want richting Amsterdam staat er steevast file. In de auto word ik opeens nerveus. Onzin natuurlijk want het zit er al weken aan te komen. Stel je voor dat ik van de zenuwen mijn handtekening niet kan zetten. Bij Nobillon Vastgoed krijgen we gelukkig eerst een kop thee. Even tot rust komen. Pfff adem in, adem uit, Katinka. En dan tekenen: op elke bladzij een paraaf en aan het eind mijn handtekening. Zonder bibbers ;-).

Paula kijkt goedkeurend toe. En hier is het bewijs!
Ik ben tevreden over het contract. Paula, als echte vastgoed-expert, heeft de scherpe kantjes er vanaf geschaafd. Dat had ik zelf niet zo gekund. Dank je wel, Paula!
En ook dank aan Nobillon. Zonder hun bereidheid om zich te voegen was het niet gelukt.
Deze officiële stap is gezet. Op naar de volgende!

Die is al meteen dezelfde middag. Om één uur ben ik bij Wout Boekeloo, de filmer. Samen maken we de video pitch af. Wat ben ik daar blij mee. Zo duidelijk en professioneel! Wat zetten wat extra woorden in het beeld, en plaatsen de laatste muziek erbij. Ik vind het helemaal goed gelukt. Mocht je ooit een professionele filmer zoeken dan moet je bij hem zijn. Ik kan hem echt aanraden.
Als over een paar dagen de website af is dan kunnen jullie hem bekijken. Voor nu moeten jullie het doen met het laatste beeld van de video pitch:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten