maandag 9 september 2013

Zegt het voort, zegt het voort...

Er staat een prachtig project op stapel: het Centrum voor Gezond Zijn.
Dat was niet eens de bedoeling maar het gebeurde gewoon. Eigenlijk was ik alleen maar op zoek naar een eigen plek voor mijn yoga- en meditatielessen. En dat is niet makkelijk in deze tijd. Een ruimte die groot genoeg is, is te duur. Een ruimte die te betalen is, is weer te klein. Dus dat ging niet goed. Ik realiseerde me dat het alleen maar kon als ik ging samenwerken.
En toen zag ik die ruimte. Groot, licht en vlak bij de hei. En ook duur. Dus samen werken. Eerst ging ik op zoek naar andere yoga en meditatie docenten. Dat schoot niet op. Wat nu? In de nieuwe ruimte kon ik ook twee therapieruimtes realiseren dus ik breidde mijn zoektocht uit naar therapeuten. En dat ging beter. Lamgzaam aan groeide het aantal belangstellenden en kreeg ik er vertrouwen in dat het ging lukken. Ik wilde en kon alleen maar een huurcontract tekenen als er genoeg mensen waren die weer bij mij gingen huren.

En toen kwamen de ideeën. Mijn hoofd ontplofte van de leuke, nuttige en gezellige ideeën. Want een centrum aan de rand van Bussum zou uit zichzelf niet zoveel mensen trekken. We hadden aanloop nodig. Bekendheid en aanloop. Nou, de aanloop zit er aan te komen. Daar zal ik de volgende keer meer over vertellen. En voor de bekendheid hoop ik op jullie hulp. Willen jullie meedoen en het Centrum voor Gezond Zijn bekend maken? Like ons op facebook (Centrum voor Gezond Zijn), maak een connectie op Linkedin (Katinka Wierper) of volg ons op Twitter @cvgzbussum.

Zegt het voort, zegt het voort...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten