woensdag 25 september 2013

Toeval?

Een nieuw bedrijf uit de grond trekken is een hele klus. Daar kom ik steeds meer achter. Er moeten heel veel verschillende dingen gedaan worden. Dat maakt het nou juist zo leuk, vind ik. Als ik zo'n hele dag bezig ben geweest dan moet ik ook zorgen dat ik ontspan. Maar dat schiet er de laatste tijd regelmatig bij in. Als ik eenmaal op gang ben wil ik dóórgaan.
Ik rijd in een nogal kleine auto. Toch ben ik bij een stoplicht graag als eerste weg. Ik weet het, het slaat nergens op maar het is maar een binnenpretje. Daarna wordt ik altijd snel weer ingehaald. Zo'n Daewoo'tje heeft niet veel vermogen...

 
Eergisteren moest mijn auto APK-gekeurd worden. Hij doet het uitstekend dus ik verwachtte geen problemen. Toen ik hem weer op kwam halen waren die er wel. En welk onderdeel denk je dat er kapot was? Juist, de remmen. Dat vind ik nou weer zo'n bijzonder toevallige coïncidentie. Het zet me aan het denken. Zo binnen, zo buiten. Dus ook zo buiten, zo binnen...
Mijn auto is ondertussen goedgekeurd. De remmen doen het weer prima.
En ik heb besloten om regelmatig even te gaan wandelen. Dat geeft ontspanning en rust. Dus mijn remmen doen het ook weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten