woensdag 18 september 2013

En wie zit daar achter?

Ja, een Centrum voor gezond Zijn ontstaat niet zomaar uit zichzelf. Daar zit iemand achter. Klopt, dat ben ik: Katinka Wierper. Ik word helemaal blij van yoga en meditatie. Maar ook van allerlei andere alternatieve manieren van genezen. Iedereen reageert weer anders dus iedereen heeft ook een 'eigen' manier van genezen. Door met aandacht en met kennis van zaken verder te kijken dan je neus lang is kan je zo veel bereiken.
Ik geef graag yoga en meditatieles. Omdat ik dan door kan geven wat ik geleerd en ervaren heb. Ik hou ervan om samen met anderen te werken aan gezondheid en bewustzijn. Als we allemaal delen wat we weten dan weten we met elkaar zó veel!
En dat wil ik in het Centrum voor Gezond Zijn gaan doen: mensen de gelegenheid bieden om te kiezen uit een heel aanbod van docenten en therapeuten op het gebied van welzijn en gezondheid. Het is mijn grote wens dat een heleboel mensen baat hebben bij het centrum. Dat ze er zullen vinden wat ze zoeken: gezondheid, welzijn, vriendelijkheid, openheid, een luisterend oor, lekkere koffie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten