maandag 23 september 2013

Eerlijke en heerlijke producten

Hoe gaan we zorgen dat het centrum bekend wordt?
We gaan iets organiseren waar in Bussum al heel lang behoefte aan is: een biologische markt.
Laatst heb ik een doosje versgeoogste, biologische bosbessen gekocht. Ik wist niet wat ik proefde. Handen vol heb ik samen met dochter Iris naar binnen gekieperd. Wat een frisse, hemelse, pure smaak! Het is fijn om te weten dat het gezond is, dat het betaalbaar is en dat het geteeld is met respect voor de aarde. Maar die smaak, alleen al voor de smaak wil je biologisch eten.

 
Nou, zo'n markt dus. Waar je je wekelijkse boodschappen kunt halen. Maar ook andere eerlijke producten zoals gezichtsverzorging, kleren en accessoires. Je kunt er zelfs kleine kadootjes voor een klein prijsje vinden.
Zo heb je een reeks van kraampjes bij elkaar waar je heerlijke en eerlijke producten kunt kopen. Waar je van kunt genieten zonder ziek te worden van de chemische toevoegingen of zonder je schuldig te voelen over de herkomst.

Want ik wil kunnen kiezen voor producten waar ik me goed bij voel. Jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten