donderdag 19 september 2013

Een spannend gesprek

Nu wordt het erg serieus hoor. We hebben een gesprek met een vastgoedbedrijf, eigenaar van het pand dat ik wil huren. Op de heenweg naar Amsterdam zien we een geweldige mooie regenboog. Het licht spat er van af. Omdat we maar langzaam kunnen rijden hebben we ruim de tijd om de kleuren in ons op te nemen. Een belofte...
Gelukkig zit Paula naast me. Ik ben aan het stuiteren van de spanning. Paula praat rustig, duidelijk en met kennis van zaken. Door haar kan ik bij mezelf blijven en vertellen waarom ik denk (weet!) waarom het Centrum voor Gezond Zijn een succes wordt.

Wat staat er voor ons aan het einde van de regenboog?
We hebben ons voorstel bij de heren op tafel gelegd. Daar moeten ze wel even over nadenken dus de uitslag is nog niet bekend. Maar als we weer naar buiten stappen worden we begroet door een stralende zon.
Daarom ga ik van een positieve uitkomst uit. Zeker als ik op de terugweg zo maar naar de trein gebracht word door een vriendelijke, onbekende meneer die zijn vrouw net voor haar Dru yogales heeft afgezet! Dank je wel, meneer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten