zondag 1 juni 2014

Uiteindelijk komt alles goed...

Gisteren was een dag met ups en downs. Na een paar maanden hebben we besloten om te stoppen met de biologische markt. Dat was wel een 'down'. Ik heb het zo naar mijn zin gehad met al die enthousiaste mensen en die heerlijke pure biologische producten. Een beetjes weemoedig heb ik gistermiddag de markttafels weer in de garage gezet.

Zo gezellig was het dus met onze muzikale groenteman!

We zagen het natuurlijk wel aankomen. En daarom zijn we gaan nadenken over een vervolg. Na een paar inspirerende gesprekken kwamen we op het volgende uit:
We gaan beginnen met biologische-online-bestelsite. Je kunt daar voornamelijk houdbare biologische producten bestellen en ze één keer per maand in het centrum komen ophalen. Dat heeft een paar fijne voordelen:
- we kunnen de prijs laag houden (bestellen bij de groothandel, geen verzendkosten, geen personeelskosten)
- biologische producten worden bereikbaar voor heel veel mensen.
- je ontmoet mensen met dezelfde biologische interesses als je je bestelling komt afhalen.
- je helpt zelf mee om de bestel-lijn draaiende te houden.
Dat zijn een heel stel 'ups' bij elkaar. Dus uiteindelijk ben ik wel weer tevreden.
Nu gaan we een marktonderzoek doen. Want we zijn heel benieuwd of jij ook mee wilt doen. Als je ons een mail stuurt met je voor- en achternaam krijg je een berichtje als we weer een stap verder zijn. Volgens mij gaat het lukken!

Hé, opeens bedenk ik nog een 'up': volgende week hoef ik niet meer alle markttafels klaar te zetten. Ach ja, aan het einde komt alles weer goed. En als het nog niet goed is, is het nog niet het einde...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten