zondag 22 juni 2014

Vandaag koken de kinderen!

Wat hebben wij eigenlijk in de vakantie te bieden? Meestal richten we ons op volwassenen. Maar in de vakantie zijn de kinderen thuis en  willen we iets aanbieden waar iedereen wat aan heeft. Dus liet ik mijn gedachten de vrije loop en praatte erover met andere 'denktanks'. Uiteindelijk bleven er een paar ideeën over. Wat denk je van het volgende:
Het is vakantie en de kinderen zijn thuis. Je wilt iets gezelligs gaan doen maar de keuken moet gedweild en je hebt je partner al een tijd niet echt gesproken (of zoiets). Dan kun je dit doen: je brengt je kinderen (tussen 8 en 12 jaar) naar het Centrum voor Gezond Zijn. Daar gaan ze samen met Navanita een heerlijke maaltijd bereiden. Er wordt geraspt, geroerd, gebakken en gekookt.

Zo lekker wordt het dus!

Natuurlijk biologisch én vegetarisch. Jij gaat ondertussen doen wat je al zo'n tijd wilt doen. Of misschien ga je wel helemaal niks doen ;-) En om zes uur kom je met de rest van het gezin naar het centrum om daar samen met je trotse kokskinderen een heerlijk diner te genieten.
Volgens mij is iedereen dan blij, toch?
De kinderen krijgen de recepten mee naar huis zodat ze thuis ook nog eens smakelijk aan de gang kunnen. In de agenda zie je op welke dagen jij en vooral je kinderen kunnen komen. Ik ga zeker eens mijn neus om het hoekje van de deur steken. Al is het alleen maar om te ruiken wat voor lekkers ze nu weer gekookt hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten