donderdag 14 november 2013

Mag ik jullie aandacht voor...

de website van het Centrum voor Gezond Zijn. We zijn online!!! Ja, klik maar eens hier dan zie je het zelf. Omdat we niet op een bestaande site terecht konden hebben we zelf een site voor onze crowdfunding ontwikkeld. Oei, oei, oei, dat vroeg veel aandacht. Mijn hoofd draaide zoveel overuren dat ik bang was voor kortsluiting daarboven. Maar gelukkig vond ik mezelf dan weer terug in de yoga- of meditatieles. Heerlijk om samen te bewegen, te lachen en dan opeens heel serieus in een oefening te zakken.
Ik merkte weer duidelijk de kracht van yoga en meditatie. Het kan je terugbrengen naar je midden, je gevoel en je innerlijke rust.

Stilte in beweging
Het is een mooie tegenhanger voor de hectische stormen in mijn hoofd.

Maar die site heb ik natuurlijk niet alleen gemaakt. Onder de bezielende leiding van Wout is er een top video pitch ontstaan. Die staat in volle glorie op de eerste pagina van de site. En in de afgelopen weken heeft Marga een goed werkende site gebouwd. Met zelfs een vlakje voor een online handtekening. Petje af voor deze professionals! Het is net echt. Ja, Katinka, het is ook echt! Oh ja. Ik kan het soms bijna niet geloven.

En nu? Wat nu eigenlijk?
Nu stap ik in de trein van het vertrouwen. Want hoe hard ik ook gewerkt heb, nu moet ik het loslaten. En vertrouwen dat er genoeg mensen zijn die mee willen bouwen aan het Centrum voor Gezond Zijn. Die het bericht willen doorsturen naar weer andere mensen die weer willen meebouwen...

Heel veel vertrouwen
Soms ga ik even heel stil zitten. Dan voel ik zo veel dankbaarheid omhoog borrelen. Wat is er al veel moois tot stand gekomen. Wat hebben er al veel mensen geholpen. Dit is allang niet meer mijn project. Dit is ons centrum.
Kom op mensen, dan stappen we samen verder...

4 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan Katinka.

    Een prachtig initiatief en tijdens het bouwen van de website dacht ik vaak 'wat jammer dat het niet dichter bij is dan zou ik er zeker ook gebruik van maken' :)

    Ik wens je heel veel succes met het centrum!

    Hartelijke groet,

    Maga Meesters
    Internet-Meesters

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je krijgt wel een uitnodiging voor de opening hoor. Misschien zie ik je dan eens in levende lijve.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke plek om even te vertoeven, dit blog...
    Een goed voorproefje van je centrum!!
    Heel veel succes Katinka en gefeliciteerd met je sprong en alle stappen.
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marije! En ook veel dank voor je begeleiding bij het crowdfunden.

      Verwijderen